Meer zelf doen

Met een investering in een boekhoudpakket kunt u voor een deel ‘zelfverzorgend’ worden. Denk bijvoorbeeld aan dagelijks of wekelijks uw kosten boeken, facturen verwerken, overzichten maken en BTW uitrekenen. Dat geeft u een beter en actueler inzicht in de financiële situatie van uw onderneming.

Meer zelf doen moet wel bij u passen. Een administratie bijhouden vereist niet alleen tijd en kennis, ook de keuze voor een goed administratiepakket is belangrijk. Triumvir helpt graag om de oplossing te vinden die voor u goed werkt. En we kunnen u helpen met het opstarten van uw eigen boekhouding.

Kosten

Bij een kennismaking kunnen we u direct vertellen wat bij benadering de kosten zullen zijn voor  de financiële administratie en de bijbehorende belastingaangiften. Hieronder vindt u wat algemene richtlijnen voor de situatie die voor u van toepassing is.

 

Eenmanszaak met jaarlijks ongeveer 100 inkomende facturen en 100 uitgaande facturen, bankafschriften, BTW-aangiften en aangifte inkomstenbelasting.
Kosten indicatie: ca. € 900,- – € 1.100,- per jaar. (excl. BTW)

 

Onderneming met één DGA, 200 inkomende facturen en 200 uitgaande facturen, bankmutaties, BTW-aangiften, salarisadministratie, jaarstukken plus aangifte vennootschapsbelasting, plus de aangiften inkomstenbelasting van 2 personen.
Kosten indicatie:  ca. € 1.900,- – € 2.100,- per jaar. (excl. BTW)

Onderneming met 4 man in loondienst, salarisadministratie, facturen en bankmutaties, BTW-aangiften, jaarstukken plus aangifte inkomstenbelasting/vennootschapsbelasting, kwartaal rapportages.
Kosten indicatie: ca. € 3.500,- – € 3.750,- per jaar. (excl. BTW)